Гарантії
ПРАВИЛА ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗА ГАРАНТІЄЮ
Компанія Find My Phone займається продажем стокової техніки, яка вже була у використанні. Якість, працездатність та підтримка усіх функцій, властивих тій чи іншій моделі, підтверджена перевіркою сервісного центру.
Стаття 8 частина 2 Закону України про захист прав споживачів свідчить про те, що гарантійні зобов’язання визначає безпосередньо продавець.
У разі, якщо придбаний покупцем товар має неналежну якість і покупець не був про це попереджений на момент покупки, він має право обрати одне з рішень ситуації:
- Безкоштовне усунення недоліків пристрою.
- Заміна пристрою неналежної якості на справну аналогічну модель або ж на іншу модель з доплатою клієнта. При цьому сума пристрою, обраного на замiну, не може бути нижче вартості попередньо купленого товару, який замінюється за гарантією.
- Розірвання договору купівлі-продажу і запит на повернення коштів. Грошові кошти можуть бути поверненi протягом 7 діб, при цьому термін вiдлiку починається з наступного дня від дати купiвлi.
У яких випадках гарантійне обслуговування не надається:
- Наявність зовнішніх і внутрішніх пошкоджень товару.
- Виникнення несправності пристрою, викликане потраплянням у нього сторонніх предметів, рідин, комах і т. iн.
- Виникнення несправності в результаті стихійних лих, природних і побутових катастроф.
- Виникнення ушкоджень, які були отримані у результаті невідповідності параметрів джерел живлення і стандартів державного зв’язку.
- Втручання у систему пристрою (перепрошивка, зміна налаштувань і т. iн.).
- Зміна / видалення або неможливість визначення серійного номеру або номеру моделі пристрою.
- Порушення цілісності гарантійної пломби.
- Взаємодія пристрою з високими або низькими температурними режимами.
- Несанкціоноване розкриття пристрою.
- Закінчення гарантійного терміну.